Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Astrid - 21 juni 2011 22:10

Jag har fått ett paket!!

  Ett gott te, roliga kex (som knappar!!) och ett jättehärligt garn i bomull. Jag såg genast att det skulle bli en fin kofta av det garnet.... en sån som jag saknar... och på garntjänst finns både garn och mönster!! Men inte beställa just nu.   Jag har precis gjort klar sjalen som ska på missionsförsäljning till advent, och har nu fortsatt med min rutiga kofta. Snart ett halvt framstycke... (bakstycket är klart sen förr).

Imorgon tar jag mina katter och åker till Lidbacken, det som borde vara ett paradis för en katt men som de inte alls gillade förra gången... Nu får de bara finna sej - jag ska ju jobba i Skellefteå efter helgen. Och sen ska de flytta till ett nytt ställe i höst... Livet känns lite upp och ner just nu, men det finns bara en väg att gå - framåt, som huvudpersonen i den bok jag läste senast fick lära sej den riktigt hårda vägen - så jag satsar också på det. (Måste kanske påpeka att vi flyttar hela familjen, till samma ställe, men i omgångar. I sommar har jag däremot liksom ingenstans att bo, förutom hos mamma... så nån stor katastrof är det inte för människorna, djuren kanske tar det sämre, kanske inte?)


Nog svamlat. Jag vet inte när jag ramlar över en dator nästa gång, så ha det gott tills vi hörs!!


PS: Londonresan var bra. Riktigt bra. Påminn mej så kan jag visa några bilder...   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards