Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Astrid - 26 juli 2010 18:45

Sitter framför datorn och slappar. Det har regnat ett par dar och varit kallare än tidigare. Jag tror jag har gått barfota sen semestern började, men nu har jag tagit på mej ett par sockar. SMHI har som väl är lovat mer värme snart.


Vi är mitt uppe i flyttbestyren, så det är inte helt fel med lite svalare väder. Vi har kört ett par lass och målat tak i nya huset. Nu ska jag eg packa fler lådor men... H är i Örebro på O-ringen och jobbar på radion där, så jag måste ju lyssna på honom...   Det går bara lyssna på datorn.


På torsdag har vi hyrt en lastbil och då kommer Flyttlasset att gå. Sen är vi Lycksele-bor. Det känns spännande och konstigt. Jag har sagt upp nuvarande internet och tidningar, och beställt nytt där så det kan nog bli ett glapp i internet-uppkopplingen i skarven. Jag har inte tid att uppdatera bloggen heller, men när vi kommit igång där så ...


Vi ska flytta H till Piteå också, han ska gå högskola där i höst. Lägenhet har han fått och E ska till Luleå. G får ta över lilla ettan i Skellefteå, fast han bor ju eg med oss. Så lite rörigt blir det i augusti.. Tur att jag inte börjar jobba förrän den 16:e...   

Ovido - Quiz & Flashcards