Alla inlägg den 10 april 2010

Av Astrid - 10 april 2010 17:23

Jag har gjort det igen. Köpt mer garn. Fast jag inget behövde... för varje nystan jag använder tror jag att det kommer tre nya i korgen... det är inte riktigt bra,   men ganska kul. Den här gången blev det ett sockgarnspaket

  

från Karma och en härva Trekking Handart (den gulbruna) och en Zauberball från Schoppelwolle. De bollarna ser så kul ut.


Jag är mycket nöjd med mitt paket. Fyra nystan Regia, varav de två tjockare i samma färg som ett jag hade sen tidigare. De har t o m samma partinummer, trots att ett är köpt i Byske! Antagligen gör Regia stora partier, men ändå! Det stålgrå i mitten är Trekking pro natura med bambu i. Jag har ett likadant fast nougatbrunt förut, tyvärr tyckte jag inte att de går kombinera, men det blir nåt snyggt av det grå så småningom...  


Ovido - Quiz & Flashcards