Alla inlägg den 13 december 2008

Av Astrid - 13 december 2008 20:13

Vi fick närmare tre decimeter blötsnö i natt och i morse! När jag gick ut med voffen blev han som en snöboll - det fastnar i fanorna längs benen. Men han var inte särskilt lessen, han gillar snö så länge den inte kilar fast mellan trampdynorna. Träden var jättefina med massor av snö i grenarna innan det blev 3 grader varmt och alltihop ramlade ner. Ikväll är det kallare igen så jag hoppas att vi får behålla snön nu.


Sen var jag på stan idag. Nu har jag nog köpt två julklappar. Det enda jag visste säkert att jag skulle köpa fanns inte att uppbringa i vår stad, så stressen slog till ordentligt och jag åkte hem istället. Voffen fick gå ut och så sov vi bort en stund innan H skulle hämtas i stan... Så gick den dan med.


Ha´re! 


Ovido - Quiz & Flashcards