Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Award

Av Astrid - 14 december 2008 22:18

Det var inte tvärenkelt att få till det kring den här utmärkelsen. Jag klarar inte av att lämna meddelande till alla ikväll - hjärnkontoret strejkar så jag klarar inte av att lämna kommentarer till några - jag måste sova nu!! Om du finns på listan men inte hört av mej så var lugn, jag fortsätter en annan dag... Utmärkelsen står kvar!!


Sov gott!!

 
 
Eva S

Eva S

15 december 2008 18:32

Inte var det meningen att ställa till besvär för dig. Tyckte bara att du var värd att få en uppmuntran. Tycker om att följa din blogg sedan jag hittade dig. Vad gäller amaryllisar har du mycket att glädjas åt framöver.
Må gott

http://www.eva.sundstrom.st

 
Efwa - medea

Efwa - medea

16 december 2008 08:26

Kul att du gillar min blogg! Amaryllis är såå vackra. Jag har en vit hemma som börjar slå ut nu och den har två stjälkar till som snart kommer att slå ut. Ska bli spännande att se hur många klockor det blir på varje.
Nu ska jag klistra in awarden i min blogg och fundera över vilka som ska få den av mig.
/Hej från Efwa

http://medeashem.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 21 juni 2011 22:10


Jag har fått ett paket!!   Ett gott te, roliga kex (som knappar!!) och ett jättehärligt garn i bomull. Jag såg genast att det skulle bli en fin kofta av det garnet.... en sån som jag saknar... och på garntjänst finns både garn och mönster!! Men in...

Av Astrid - 8 juni 2011 20:32

Oj, dag har det varit varmt. Och det lär bli det imorgon med. Och man får inte klaga... men lite kul är det att det antingen är -30 eller +30 i Lycksele...    eller...?   Kissekatterna har börjat gå ut, så nu får vi sova på nätterna. Efter att ...

Av Astrid - 16 maj 2011 10:23

Det regnar idag, den sista av mina fem lediga dagar som jag har just nu. Det innebär att jag inte kan göra det jag tänkt   , dvs gräva trädgårdsland, rabatt och måla om garaget... Då blir det datorn, en stund med moppen och kanske baka en kaka iställ...

Av Astrid - 13 februari 2011 19:45

Ikväll har jag inte tid att sitta  här och sladdra. Jag har haft besök av bästa pluggarkompisarna i helgen, vi har varit på hotellet och svirat och handlat upp halva Lycksele   . Och nu ser jag skidskytte på tv:n och slutet på min filt...! Ett par va...

Av Astrid - 8 februari 2011 15:39

Idag har jag varit ledig, helt ledig. Solen har lyst, det har varit 4 minusgrader och ingen vind   så vovven fick gå två rundor! Jag har skottat av tvättstuge-bron, men när kaffet var klart iddes jag inte klä mej en gång till utan jag drack det inne....

Ovido - Quiz & Flashcards