Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Astrid - 25 augusti 2009 21:07

Så var vi då inne i den nya lägenheten. Vi har jobbat och stått i och nu är den gamla lägenheten utstädad och den nya fylld med lådor...  :)  och jag är alldeles slut. Trots allt är detta ett bättre ställe för oss och får vi bara vovven att trivas så kommer det att bli kanon.


Gubben tog motorcykeln till Lycksele ikväll så nu är det bara G och jag hemma. Och vovven, för jag är ledig imorgon med (ifall det skulle behövts). Jag kom på när jag handlade att det blir skillnad nu mot förr, nu när vi bara är två. H är duktig på att äta så jag kommer att behöva bära hem mindre mat nu när han bor för sej själv. Men jag hoppas att han kommer hem och hjälper oss med den trådlösa uppkopplingen, det är lite jobbigt att sitta på G:s golv och skriva...  Å andra sidan så funkar ju internet nu på en gång, det hade jag inte riktigt förväntat mej.


Ha det gott och sticka lugnt!!

Ovido - Quiz & Flashcards