Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Astrid - 19 oktober 2009 20:40

Härom veckan fick jag garn och choklad-paket och skickade glad i hågen iväg ett också, ett paket som kommit fram och enligt kommentar här i bloggen, glatt sin mottagare. Snart är det dags igen, stickamera har dragit igång ett nytt garn och te-byte. Och självklart är jag med!



Jag tror på goda byten den här gången med!  

Av Astrid - 19 oktober 2009 20:32

Jag har just sett en bit av "Sveriges fulaste hem" och vågar väl inte berätta nåt mer om vår nya soffa. Simon och Tomas skulle kräkas på mej om de såg den....


Nu är den, trots detta, här hemma hos mej och jag är väldigt nöjd. Den står tillsammans med ett nytt soffbord mitt på golvet i vårt vardagsrum och jag vet inte när jag ska få tillfälle att möblera som jag vill ha det. Kanske inte förrän till helgen när gubben kommer hem, men då får jag leva med det då. Jag trotsar Simon (som väl borde idas lära sej svenska innan han kommer och kritiserar min inredningssmak!!) och visar er en bild på skönheten:

  



Ursäkta röran. Den har en liten syster med, en tvåa som står i hörnet.


Det blev lite pinsamt när jag skulle betala kalaset - jag fick blackout och kom inte ihåg koden till kortet! Skäms Tur att det finns internetbank!


Ovido - Quiz & Flashcards