Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Astrid - 5 oktober 2008 18:54

Vilken härlig dag jag haft idag!! Först sov jag LÄNGE, sen åt jag frukost, stickade en bit, läste ett par sidor och åt lunch. SEN tog jag på mej mina gamla, men fullt användbara, ridkläder och följde skogsvännen C till Ljusvattnet. Där fick vi låna var sin Islandshäst och göra en ridtur på en och en halvtimme i skogen. Undrar om jag kommer att kunna gå imorgon...  :) 


Men kul var det trots att det regnade på oss. Ledaren lärde oss hur vi skulle göra för att de små pållarna skulle tölta, och inte för att jag kan avgöra riktigt men hon klagade inte på min pålles tölt så kanske lyckades jag. Han sprang på och vi var överrens om hastigheten så jag är nöjd. det blir nog fler resor till Ljusvattnet...



Ute
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards