Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Astrid - 14 oktober 2008 18:54

Jag har faktiskt inget speciellt att skriva om idag, det har varit en alldeles vanlig dag. Jag är trött och slut och undrar om livet verkligen behöver vara så här; jobb på heltid, äta och sova och inte orka nå´t mer... Antagligen skulle man jobba mindre, men då måste man bo på samma ställe hela familjen, just nu har vi inte råd med att jag går ner i tid.  Men nog längtar jag till dess att jag kan bosätta mej i en stuga i skogen med några husdjur och bara vara... Det kanske aldrig blir av så det är väl bäst att leva nu.


Jag ska ta fram lite choklad, sätta mej i soffan och tända alla ljus och sticka vidare på min väst. Imorgon har jag det tidiga skiftet så det blir en tidig kväll i kväll (har jag tänkt iallafall :)  ) Åsså ska jag på massage imorgon - härligt!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards