Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Astrid - 17 oktober 2008 20:07

Min vovve är hemma igen!! Ja, gubben är också hemma igen men det är inte riktigt samma sak...  ;) Vovven bor ju mest hos mormor numera, men just nu är mormor bortrest så vovven har, som ni vet, varit en vecka i Lycksele. Det har tydligen gått bra, gubbens arbetskamrater har tyckt det var trevligt med hundsällskap och skämt bort honom med digestivekex och torkat renkött. Till veckan ska han vara hemma med oss och plågas ensam i lägenheten hela dagarna... Nää, G slutar i lagom tid för att dagen inte ska bli så lång och mormor kommer hem och hämtar honom på onsdag.

Av Astrid - 17 oktober 2008 20:00

Igår var jag däckad när jag kom hem från jobbet, därav inget bloggande. Huvet värkte, så jag ställde in träningen med. G blev inte lessen, han har ingen egen motivation till att  gå och träna. Han blev sittande vid datorn istället tills H kom och körde bort honom, han skulle se hockey (AIK förlorade).


Jag vet inte varför huvet har värkt flera gånger den här veckan, jag hoppas och tror att det inte beror på massagen. Jag hade ju faktiskt ont i axeln och ländryggen innan jag fick massagen, så det är nog nåt annat. Kanske har jag lyft några barn för mycket eller så är det stressen när sjutton 1 - 3-åringar ska kläs eller äta samtidigt. För det kan ju inte vara för mycket bloggande som sätter sina spår??  :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards