Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Astrid - 22 oktober 2008 20:22

Än en gång har vi varit på träning, G och jag. Före träningen funderade jag på om det ger nåt, om jag överhuvudtaget går framåt nåt, men nu känns det lite bättre. Kanske, kanske kan jag gradera till jul. Jag kan nästan teknikerna och med lite intensivträning kanske jag kan lära mej katan med. Men då får inte orken bli mindre än den är nu.


Oj vad jag längtar till nästa vecka när jag ska vara ledig!!! Visserligen bara tre dar, men ändå. Jag ska sova, inte gå till jobbet och vara ute i skogen. Tror jag. Leta några cacher. Kanske hitta några cacher, det vore extra kul...  :)


Igår skjutsade jag G till teatergruppen och tog vovven med mej, jag tänkte gå på Nordanå och hitta cacherna där. att det skulle bli mörkt hade jag räknat med, men inte att det skulle gå så fort och bli så mörkt, det överraskade mej. Och vovven. Jag hittade platsen för en cache men det fanns inte en chans att jag skulle kunna leta reda på den i mörkret. :(  Och sen visade min GPS att ladan jag skulle söka nästa cache under, stod mitt på parkeringen trots att jag med egna ögon såg att den stod på gräsmattan. Ja, ja, teknikens under. Jag är som sagt duktig på att leta men dålig på att hitta....    :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards