Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Astrid - 13 oktober 2008 21:34

Så har vi avverkat ytterligare en helt vanlig arbetsdag. Kliva upp, äta frukost, bengla ut bilen ur garaget, fixa frukost åt barnen, byta blöjor, gå ut och leka, äta lunch, sova på rasten, leka, fixa mellanmål, gå ut och leka, åka hem, handla, göra och äta middag med grabbarna, sticka lite, springa fram och åter till tvättstugan och mellan varven läsa och sticka, och snart ska jag sova igen...


Jag har stickat färdigt mina spring forward socks. Så därför har jag nu startat upp ett nytt projekt - en väst, modell lång, av det garn som blev över efter tröjan jag stickade sist (Kilafors 3-trådigt ullgarn) plus lite som jag köpte i somras. Jag har inget mönster men har tagit maskantalet från tröjmönstret och sen får vi se... Den lär ska bli randig, bredrandig.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards