Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Astrid - 9 oktober 2008 21:40

Min bil, min fina lilla Pony har fått sin dödsdom. Den ska snart få rulla på de evigt släta vägarna nån annanstans för kopplingen är paj. Dessutom är framrutan spräckt och jag äger inga vinterdäck till den just nu. Ev är bromsarna också i behov av upprustning, så jag tänker lägga mina pengar på en lite fräschare bil. Det kom lite olägligt förståss, jag behöver bilen till jobbet och jag hade tänkt åka till Lycksele i helgen. Jovisst går det åka dit med buss med, men det blir betydligt mindre tid i Lycksele (med bil hade jag kunnat åka fredagkväll, bussen går lördag kl 10) och vad säger voffen om att åka buss?


Fast det blir ju lite kul att "måsta" köpa en ny gammal bil...  :) Hoppas bara att Ponyn klarar att ta mej till och från jobbet imorgon.

Av Astrid - 9 oktober 2008 21:32

Har jobbat, handlat och varit på föräldramöte idag. Det känns som det var evigheter sen jag kom mej ut till skogs. Detta trots att jag köpte mej en dyr (men det finns dyrare och nyare tekniskt sett) leksak på Nolia. Hela min skatteåterbäring gick åt! :) Den heter Garmin eTrex Venture Cx och visar vägen till de gömda cacher som finns runt om i skogarna. Och i stan med för den delen. Det har väl inte blivit så hemskt många som jag besökt - man behöver köra en hel del bil mellan - men kul är det!



Ute
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards