Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Astrid - 12 oktober 2008 20:32

Så har jag kommit mej hem igen efter en helg hos gubben i Lycksele. Vackert väder, många cacher att ta och en tax att roa borde ha gjort en bra helg. Men Lyckselegänget är ett klurit caching-gäng så av alla de cacher som finns i centrala Lycksele lyckades jag hitta fyra! Bara Fyra!! Många har jag nog varit fram till, många stenar har jag lyft, hjärnan har gått för högtryck och ögonen snurrat åt alla håll men tji!! Jag hittade dom inte!! Taxen blev så less så det är inte säkert att han följer mej ut nån fler gång.


Fast jag kan ju glädja mej åt att de har ett nytt samtalsämne i Lycksele i veckan: vad var det för mysko människa i blå jacka och med en tax i släptåg som irrade runt hela samhället och såg ut som om hon sökte nå´t?? Men nu vet ju ni att det var jag - och jag kommer igen i slutet av månaden för att söka igen!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards