Alla inlägg den 2 november 2008

Av Astrid - 2 november 2008 16:57

Jag försöker lag mat och blogga samtidigt. Det går inge vidare. Nu kokar riset till slut, det går fortare om man sätter på rätt platta  [ ;)]  .Kycklingen är redan klar, kycklingfilé med ädelost. Mmmm...


Jag har sett att det finns en del människor som tittar in på min blogg, och det är ju jättekul!! Eva lämnade tom en trevlig kommentar, men jag har inte lyckats klura ut hur jag ska svara på den...


Som förtydligande kan jag ju berätta att när jag söker cacher så är jag ute och söker skattermed hjälp av GPS.Skatterna har någon annan invigd geocachare lagt ut, och man hittar positionen och ledtrådar på geocachingens hemsida. Där kan man även bli med och börja söka cacher om man vill. Man behöver en handburen GPS (gärna med friluftskarta), lite tålamod och möjlighet att ta sej runt. Om folk visste så mycket skatter det finns utlagda....



Av Astrid - 2 november 2008 16:13

Usch, vad förkyld jag varit under veckan som gått. Förkyld på ett sätt som< jag inte kan komma ihåg att jag varit förr - hes, hostig och bara lite snuvig och mest risig på kvällarna. Feber får jag ju aldrig. På dagarna har jag ju som sagt var varit ute och sprungit i skog och mark. I eftermiddag känns det dock som om det skulle gå att fortsätta leva och kanske tom jobba imorgon (i min omvärld är man bara hemma från jobbet om man inte kommer sej ur sängen, dvs är närmast livlös...). Kanske beror det på att jag tagit Rinexin och fått trycket i bihålorna att släppa, eller så har jag helt enkelt blivit bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards