Alla inlägg den 23 november 2008

Av Astrid - 23 november 2008 19:01

Så har det gått en tid sen sist, och inte vet jag vart den tog vägen. Det har hänt en del trots allt, det brukar det ju göra. Jag har startat en ny socka från sockklubben, Långa Drops sockor, men inte heller den blir exakt efter mönstret ( jag har inte rätt garn, t ex). Jag hoppas att det inte gör sockklubben nåt.


Vi har haft utbildningsdag på jobbet. Vi stängde förskolan (dvs rektor stängde alla förskolor i vårt område) och gick på föreläsning. Trevligt. Sen har vi haft personalkväll med middag. Inte illa. Fast jag är ju ingen festprisse, men ibland måste man anstränga sej och vara lite social.


Det har varit provgradering. Jag tycktes klara mej ganska bra och sensei sa bara att vi behöver finslipa tekniker (som vanligt) men jag får nog inte ihop de träningspass jag behöver för att få gradera, så det blir kanske inte förrän till våren i alla fall.


Men det roligaste som hänt är att vi fått snö!! Äntligen är det vitt, i morse hade det kommit nästan fem centimeter vitt ludd. Vi har skottat framför dörren och sopat fram garaget och det är betydligt jobbigare att promenera med vovven än förr. Men jättefint! Hoppas bara att vi får behålla snön med!

Ovido - Quiz & Flashcards