Alla inlägg den 25 november 2008

Av Astrid - 25 november 2008 19:25

Nu är jag förkyld igen!! För tredje gången sen augusti. Jag är såååå less!! Hostan sitter som en klump i halsen, det kliar i öronen och näsan rinner...


Men jag har läst ut en bok. "Ikonen i Fickan" av Owe Wikström. En tänkvärd bok med många sanningar om vårt "behov" av att resa. Ett kapitel i början handlar om varför hemma är så ointressant att vi bara måste resa iväg. Många av Wikstöms tankar om norrlänningar stämmer nog...


På jobbet stickar jag på ett par raggsockor. Alltså, jag stickar på rasten.  :)   De blir rosa och fina, otroligt tjocka, men det passar att sticka sånt när man bara har en halvtimme på sej i gången. Sen har jag stickat vidare på mina långa Drops sockar. Den ena är klar och nu ska jag gå ner till soffan, slå på radion och höra hur det går för Skellefteå AIK och sticka lite till. Jo, jag skulle egentligen ha dammsugat, men ......        :D

Ovido - Quiz & Flashcards