Alla inlägg den 6 november 2008

Av Astrid - 6 november 2008 18:24

Efter jobbet idag tog jag mej tid att leta en cache. Jag skulle ju på massage och det fanns ingen anledning att åka hem emellan. Alternativet skulle ha varit att drälla på stan, men det blev så dyrt förra gången. Så nu gick jag ut på Rovön istället och letade reda på en cache, fast det var tätt med mugglare, och en hundägare funderade hårt på vad jag gjorde i busken. Hans hund såg mer road ut och hade tänkt hjälpa mej söka tror jag.


Sen gick jag på massage. Den här gången fick jag en annan massör, en lite större tjej. Hon var lite mer hårdhänt på ett positivt sätt, och det känns riktigt bra bak i nacken. Dessutom fick jag tips på hur jag ska strecha bröstmuskeln för det är antagligen den som strular till det i axlarna.


 Nu ska jag gå ner och se hockey och slappa i soffan. Kanske sticka lite....

Av Astrid - 6 november 2008 18:12

Jag har fått paket!!! Hur kul som helst!! (och snart fyller jag år, då kanske jag får nåt med!) Det här paketet innehöll sån´t som jag garanterat ville ha, nämligen garn och te. Ett snyggt ljusblått garn (till långa DROPS sockor?), ett urval tepåsar, "Dream of spring"-te och stickmarkörer. TACK Lissan!!


Fast jag måste ju säga att jag är mycket nyfiken på vem du är Lissan, för du handlar i samma te-affär som jag - T-magasinet i Skellefteå. Risken finns, om du är ingrodd Skellet-bo att vi haft med varann att göra förr?? Skulle vara kul att veta var andra sticknördar i den här staaan finns, kanske träffas på stickkafé om det finns häromkring (fast när skulle jag ha tid med det??)

Ovido - Quiz & Flashcards